Sök i bloggen

onsdag 1 oktober 2008

Onsdag

Har fortfarande ont i höften! Haft det sen i måndags ju!!
Värst på morgonen!
Kan inte köra bil ordentligt.
Som tur är ska jag på MVC i morgon så kanske jag kan få nått tips på vad jag ska göra..
Är i vecka 30 nu och det är bara 64dagar kvar till BF!! =D
Märks att bebisen är ca 40 cm från huvud till fötterna nu iaf! Hon den lilla har en förmåga att sträcka ut sig helt sätta fötterna mot mina revben.. inte så skönt kanske..

Mamma har beställt biljett nu iaf! så hon kommer på tisdag och sen kommer Conny upp på torsdag kväll och så åker dom på söndag!
Vi ska upp på kalas hos Sanna och Peter på Lördag, Peter har fyllt 30, (eller fyller 30år idag! grattis!)

Sitter och kollar på Room Service! =D
Nya avsnitten.
Nej nu ska jag fortsätta titta, dricka lite kaffe och sen hoppa in i duschen..

Puss å kram

Inga kommentarer: