Sök i bloggen

fredag 24 oktober 2008

Fredag - Åka hem idag då..

Ja idag ska vi åka hem till verkligheten!
Har precis ätit frulle och väntar på att Svärmor ska komma hem från jobbet vid 12 så vi kan åka till Ica Maxi och kolla lite på vinterkängor till Hampuz.
Och kolla om jag hittar en liten pytte overall till bebisen också.

Har gått in i v.34 idag och det är 41 dagar kvar.
Har pratat med hon på AF idag om detta och gjort en handlingsplan om framtiden.
Fick ju tiden igår på posten hemma så Maria ringde och berättade det. Skulle ha varigt där idag kl.11. dom är ju så smidiga på AF..
Jag berättade att jag skulle vilja plugga till annat, så hon skulle kolla lite på olika utbildningar som kanske skulle passa.

Åh jävlar vilken sammandragning jag fick igår när vi var ner på Willys, den första som har gjort riktigt ont!! Tur att det bara blev en och att det inte var dax då, ska bli skoj å sitta i en bil hela vägen hem i 38 mil..... Eller inte...

Skulle ha lagt upp lite bilder här, men har ju inte sladden med mig.
Får fixa det när jag kommer hem sen.

Nej nu ska jag fixa lite.. Puss å kram

Inga kommentarer: