Sök i bloggen

onsdag 15 oktober 2008

Onsdag- öj så trött.

Har nog blivit för bekväm med att sova hela natten utan avbrott!
Hampuz har ju, med hjälp av sitt prick-schema sovit i sin säng hela nätterna nu i 2 veckor.
Men fan inatt har han drömt mardrömmar och gått upp flera gånger och väckt mig..
Inte så skoj nu när jag börjar komma i en jätte trött-period!

Ska på MVC idag =D
Väga mig och lyssna och mäta magen.
Är i v.32+5 idag..
Har 50 dagar till BF..

Jag har fått ett bud på den stora Dalahästen som jag har, 1000kr=D
Mamma ville ha 10% av det jag skulle sälja den för =D det ska hon få..
Ska strax köra Hampuz på dagis och sen bara ta det lugnt.
Det är frost ute och snor kallt!!
Har inte alls någon lust att gå utanför dörren! Viken tur att i har en lite nyare bil nu då, går lite snabbare att få värme i =D
Nej nu måste jag ta och få på Hampuz kläderna och åka.

Inga kommentarer: