Sök i bloggen

söndag 19 oktober 2008

Lördag natt...

Nu får jag sluta tro att jag kan springa runt och städa!!
har mått kass idag och haft som lite molande mensvärk till och från idag!
Magen har dragit ihop sig ganska så ofta idag!!!
Ska ringa MVC på måndag.

Har precis kollat på Sex And the City filmen =D
jävlar så bra den var då!!
Pratade med Maria och hon sa att jag nog skulle gråta i mitten på filmen!
NO SHIT!!!!! Fan så dom har lyckats med hela filmen! Grät som ett barn ju!

Trött på att sitta hemma och bara glo, social kanske?
Nej för jag sitter hemma med en sovande Hampuz varje kväll!
Saknar att bara ha någon här som bara är!
kolla på film och äta chips med några eller bara dricka en massa kaffe!
Som tur är finns Maria som alltid vill ha kaffe och snacka skit!! =D

Jag och Hampuz var ner till Madde och Patrik igår kväll efter att vi kört Henke och Hans på Hockeyn igår. Drack lite kaffe, Hampuz lekte med katterna och så fick han klappa och hålla i ormen Gizmo =D
Han tyckte det var skit skoj.

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite, sen sova.
Ska orka upp i morgon, Hampuz somnade ganska så tidigt och kommer nog gå upp vid 6 i morgon. jag gick upp med honom 6.30 imorse.. inte så jävla skoj kanske..

Inga kommentarer: