Sök i bloggen

tisdag 7 oktober 2008

Tisdag- frost och kallt.

Fick skrapa alla rutor på bilen i morse.
Inte så himla skoj kanske.
Är så himla öm över magen idag! Ska ställa mig i duschen och se om det blir bättre.

Sitter just nu och lyssnar på Ironik med Stay with me, (klicka på länken)skit bra låt ju =D
Måste ta och leta reda på mitt minne till bilstereon och lägga in lite nya låtar, ska ju åka upp till Mora och hämta mamma.
Henke följer inte med, men Hampuz ska med, han har redan bestämt att i ska på djuraffären och på leksaksaffären, sen ska jag gå på ÖB en sväng, äta på McDonalds och sen hämta mamma.

Nu är det bara 58 dagar kvar till BF, har räkningen i huvudet hela tiden =D
Det börjar närma sig med stormsteg! =D
Jag och Henke pratade lite igår kväll, nu är jag lika stor som i slutet av graviditeten med Hampuz, så har jag ju nästan gått upp 16kg också. Jag tror bebisen kommer i v.38, om så är fallet så är det bara knappt 7 veckor kvar =D

Nej nu ska jag hitta på något. ska iaf städa upp lite på Hampuz rum, han har hällt ut LEGO överallt.
Puss å kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hälsa syster från mig:)säg åt henne att hon får snart komma å säga hej i hässelby innan jag flyttar:P