Sök i bloggen

tisdag 30 september 2008

En Tisdag med smärta

Har så himla ont i min höft!
Var hemma hon Maria och Thomas i går och satt ute på deras trappa och snackade skit med Maria och drack kaffe. När jag skulle åka så hade jag super ont.. Har inte haft en lugn stund varken inatt eller fram tills nu!!
Alvedon hjälper inte och bäckenbältenet hjälper bara en stund, jag orkar ju inte stå hela tiden, och kan inte sitta med det, så det blir att ta av och på hela tiden.. knappast kul alls..

Mamma kommer upp på Tisdag nästa vecka.
Ska åka upp och hämta henne i Mora då, pratade lite om att vi skulle åka upp lite tidigare och spendera lite tid i affärer innan mamma kommer, hon är inte framme där fören 17.40 nämligen.

Nej nu ska jag ta mig en till Alvedon och försöka gå normalt!!!
Puss å hej

Inga kommentarer: