Sök i bloggen

onsdag 29 oktober 2008

Onsdag - snö, snö, snö..


Det snöar ganska så mycket idag. Till och med så att det lägger sig på marken. så nu får Henke ta och byta däck på bilen :D
Kortet är taget från Hampuz fönster på hans rum :)
Han är lagom glad nu, har längtat efter snön.
Han är motsatsen till mig och Henke, jag skulle kunna ha sommar hela året jag.


Igår var vi ju på picknick med Maria.
Det var super mysigt!
Hade Digestivekex, äppelbitar, kaffe och varm saft med oss :)
Sen så åkte vi upp till Svenne en stund, Hampuz sprang runt och lekte med katterna och tankade med mjölk med jämna mellanrum..
Han var super trött när vi kom hem men jag lyckades hålla honom vaken till halv 9 iaf. Så jag fick sova lite längre i morse :D



Hampuz sitter på grillen där vi var.











Hampuz uppe på ett "saurius ägg" =D

Inga kommentarer: