Sök i bloggen

måndag 6 oktober 2008

En solig Måndag


Skulle vara skoj om dom som läser bloggen skriver det en kommentar..
Kul att veta =D
Idag kommer Maria hem med bilen.

Nu börjar jag se riktigt gravid ut iaf! =D
Nu är det bara 59dagar kvar till BF.

Nu är jag färdig med Hampuz prick schema som han har.
Har innan gjort den för hand, men gjorde det på datan den här gången.. =D duktig jag!!
Han får prick om han sköter morgon och kväll (har haft problem med det innan) Och en guld-stjärna om han sover hela natten inne i sin säng.

Hampuz längtar tills Mormor kommer imorgon =D
Han har bestämt att Mormor ska sova i hans säng och han ska ligga på divanen som vi har flyttat in på hans rum =D

Ska försöka ta oss ut i skogen idag och plocka lite färggranna löv så ska vi göra en Höst-tavla.
Det är blå himmel och strålande sol ute, men det blåser och är kallt, så får se då, det blir både mössa och vantar =D

Sessan tycker om Hampuz, så fort han kommer och lägger sig bredvid henne så tvättar hon honom i håret och ska hålla fast honom som om han vore hennes kattunge =D
Han kan lägga sig på henne utan att hon gör något..
Är lite bekymrad bara hur hon kommer göra mot bebisen, hon har en förmåga att vilja ligga på en och sträcka ut sig. men vi får väl hålla koll.

nej nu ska jag städa lite i badrummet och fixidona lite.
Puss å kram

1 kommentar:

Anonym sa...

nu så:) jag tycker din mage är söt:) tycker hampuz att det ska bli spännande med ett syskon??