Sök i bloggen

måndag 13 oktober 2008

Måndag - 52 dagar kvar.

Har haft en ganska så lugn helg.
Har inte gjort något alls nästan, legat på soffan, sovit och bara varigt.
Var på Kalas med Hampuz hos Anton i lördags.
Det var jätte trevligt!

Pratade med Martina på Facebook och fick veta att hennes snälla mor ger bort bilbarnstolen till oss =D
Tur att man känner folk =D Billigare så.

Ska nog upp till Sonny idag och kolla på den extremt coola el-bilen som han byggt om! =D Det är Hampuz gamla bil som vi köpte åt honom för ca 2 år sedan, men som blev förstörd så vi glömde den ute i regnet i somras... Men det trivs bra uppe hos Sonny tror jag. Han hade redan lyckats drifta sönder ett bakdäck =D (och el-bilen gick i ca 3kmh innan han fick lägga händerna på den...)

Är i v.32+3 och har nu 52 dagar kvar till BF.
Har fortfarande inte packat BB-väskan, men ska nog ta och göra det.
Ska på MVC på onsdag och väga mig och lite grejer.
Har börjat få så himla äcklig halsbränna! Tabletterna hjälper bara i typ 20 minuter..
Inte så himla skoj när jag har halsbränna hela kvällarna. måste köpa mig nya tabletter, går åt som smör i solsken!

Nej nu ska jag kolla runt lite och fixidona..
Puss å kram

Inga kommentarer: