Sök i bloggen

torsdag 16 oktober 2008

Torsdag - fixidona osv.

Har inte gjort så mycket idag faktiskt!
Gick och la mig en stund när jag hade lämnat Hampuz på dagis, somnade för en gångs skull, och sov till 12. skönt. Men själklart så ringde det 3 ggr när jag låt inne i sängen!
Sket i att svara.
Sen när jag gick upp så ringde det ena numret igen, det var från ett jobb jag sökt igår!!
Dom frågade om jag kunde komma på Intervju!!!!
I Uppsala!!!!!
Tur att vi ska neråt Stockholm den sista den här månaden, men ändå, skrev i ansökan att jag hade BF 4 december och att detta inte är något problem för mig om jag kan kombinera barn och jobba genom att ta med mig bebisen dit när jag jobbar!
Så dom lär ju tycka att det var ok då!

Annars har jag inte gjort något alls idag!
Henke byter bort våran Volvo 480 turbo nu den 25:te mot nån bil.

Jaja, ska försöka fixidona lite strax, Hampuz ska bara somna först, skönare att städa och fixa när jag är ensam.

Inga kommentarer: