Sök i bloggen

måndag 27 oktober 2008

Måndag - 38 dagar kvar

Japp, nu var det vardag igen.
Lite bättre dag idag än igår iaf!
Men känner att tålamodet är nere på 0..
Ska försöka ta mig ut med Hampuz en sväng snart så han slutar klättra på väggarna.
Orkar ju inte gå så långt, men kan ju gå upp i skogen och låta Hampuz springa runt och göra lite som han vill.
Ska till MVC vid 13.00, mamma trodde att det var på G nu snart, får se då, men jag får väl skylla mig själv då eftersom jag inte kan sitta still och sluta lyfta en massa saker.
Men eftersom det bara är jag som gör saker så lär jag väl fixidona....
Ska iaf dricka en kopp kaffe till nu innan vi går ut.

Hampuz håller på och mekar med Henkes stativ till kameran =D frågar mig hur man gör med det.. han får nog vänta tills Henke vaknar tror jag..

Hade filmkväll igår med Mika och Hans.
Var trött som få innan dom kom och blev bara tröttare och tröttare, men lyckades hålla mig vaken tills filmen var slut iaf, men sen var jag otrevlig och gick och la mig, Fördelen med att vara gravid.. =D man kan vara fruktansvärt otrevlig utan att någon blir sur.

Nej nu ska jag fixa lite, uppdaterar nog mer när jag har varigt på MVC..
Puss å kram

Inga kommentarer: