Sök i bloggen

fredag 10 oktober 2008

Fredag- höstregn och kyla.

Dagen idag har varigt kass.
Super dåligt väder och regnigt.
Har inte gjort något alls idag, skulle ha varigt ner på biblioteket med Hampuz, men det orkade ingen av oss.

Mamma hade köpt super söta Hello Kitty strumpor till bebisen =D
(kanske redan har skivigt det?)
Det kliar i fingrarna, jag vill plocka fram spjälsängen!!
Men det kanske är lite tidigt?! Funderar på att packa BB-väskan iaf!
När jag väntade Hampuz så var den redan packad i v.30 =D
Jag är nu i v.32+0 och det är 55 dagar kvar till BF.
Men det börjar kännas som om storken kommer med bebisen runt den 24 nov.
Bebisen sparkar och rör sig inte lika mycket nu som förut, men när den gör det så är det rejäla sparkar!

Har fixidonat lite idag, inte så mycket, men Maria har börjat fixa hemma hos sig och jag får inspiration och vill också fixa hemma =D
Det är bra att ha Maria!!

Nej nu ska jag koka lite kaffe och kolla lite mer på nätet!
Puss å kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bra att ha en Camilla oxå :D