Sök i bloggen

söndag 26 oktober 2008

Söndag - 1 timme bakåt då..

Åhh blir tokig.
Hampuz har sovit i egen säng i över 1 månad och inatt så kom han in och har krånglat mellan mig och Henke. Inte nog med det så vaknade han redan, vad jag trodde var 5.20, men eftersom denna förbannade vintertid är idag så var den ju 4.20, nu är klockan knappt 9.30 och känner mig trött och sliten som fan..
Inte alls på humör, Hampuz vill hitta på något och klättrar på väggarna, men självklart så är det ju söndag också, så det finns inget att hitta på.

Hade jätte mycket mensvärk igår och magen är väldigt spänd hela tiden idag.
Måste kolla det på MVC i morgon.
Ska åka och ta en närmare titt på nya bilen idag, när Henke går upp, kan ta ett bra tag till eftersom han nog var uppe en stund igår, jag gick och la mig redan vid 23, var skit trött.
Kändes att vi suttit i bilen hela dagen.
Maria var ju på 60års kalas igår så hon vaknar nog inte på en stund hon heller, tänkte om man skulle han varigt där och druckit kaffe.
kanske ska ta och åka upp till Karin istället..
Får se hur vi gör. måste väl ändå vänta nån timme till.

nej nu ska jag dricka kaffe här hemma och klä mig lite mer.

Inga kommentarer: