Sök i bloggen

tisdag 4 november 2008

uppdatering..

Har ringt in till MVC idag och får se om jag får en tid för gynundersökning imorgon.
Får hoppas det.
Har haft ont många gånger idag, det känns iaf att bebisen har flyttat ner sig.
Får se vad dom säger om dom nu ringer upp imorgon.

Har inte gjort något alls idag, städat lite bara, men annars bara tagit det lugnt.
I morgon blir det samma tror jag.
Inte ett dugg.
Snart dax å hoppa i sängen tror jag. trött som få.

Pratade med Maria på tele igår och vi satt och skickade länkar till varandra på MSN.
Var in då på Halens och hittade hur mycket fina kläder som helst som jag vill ha!!
Men synd då att jag just nu är super fet och vet ju inte vad jag kommer ha för storlek efter att bebisen har kommit ut.

nej nu ska jag titta på TV och försöka få Hampuz i säng snart.
puss å krs

Inga kommentarer: