Sök i bloggen

fredag 7 november 2008

Fredag - trött igen

Trött som få..
Har varigt trött nu flera dagar ju!!
Var på biblioteket efter lunch med Hampuz, han lånade 4 böcker =D
Sen gick vi på bokhandeln och kollade lite på leksaker.
Maria ringde och sa att hon skulle ner till garaget med skalman, så jag håller på att koka kaffe och ska åka ner med det till henne, fika lite =D
Men sen ska jag fan hem och vila en stund.
Henke hade försovit sig i morse, han vaknade av att det ringde och då stod Jörgen utanför och väntade..

Undrar vad som händer sen, Henke skulle ner å sätta ihop Lancern så vi kan besiktiga den.
Funderar på att det blir en super tidig kväll för mig iaf.
Skulle ju ha orkat med Fredagsmys med Hampuz, men får se om jag somnar....

nej nu ska jag fixa lite så vi kan åka ner i garaget..
puss å krsm

Inga kommentarer: