Sök i bloggen

fredag 28 november 2008

Fredag - Ta en promenad..

Gick inte upp fören 9.45 i morse, det var så mysigt att bara ligga inne i sängen och snosa på Nova, och Hampuz hade redan ätit frukost så jag kunde ligga kvar med gott samvete. =D
Håller på att tvätta lite, har tagit fram alla dom linnena och tröjorna igen som jag inte kunde/ville använda när jag var som fetast!
Rensade ur lite också som jag tror att Memlan kan använda.
Ska försöka ta mig till Christin nästa vecka och lämna tillbaka gravid hängselbyxorna, för dom var dom ända som hon ville ha tillbaka ifall Sanna skulle bli gravid någon gång..

Det märks att Hampuz känner att han inte är i centrum längre, för han får såna hemska utbrott och kan bara skrika rakt ut och slå i saker. försöker hålla upp humöret och prata lugnt med honom då, men det är inte alltid det funkar.

Jaja, nu ska snart Memlan dyka upp här och sen ska vi ut på en liten promenad.
Första promenaden med 2 barn =D Känns skönt!! =D

Inga kommentarer: