Sök i bloggen

fredag 7 november 2008

Snart lördag - inlägg 101

Klockan är nu 23.58 på fredagen,
kommer snart bli Lördag =D

Just nu sitter jag och skriver på inlägg 101!! Nästan så det är värt att firas med tårta =D
Var bort till Maria en sväng nu på kvällen.
Åkte ner på affärn för Maria skulle köpa cigg.
Tog en omväg förbi fors och drack kaffe hos Mia och en sväng in till Svenne och tog en cigg.

Kisse katterna myser =D



En lycklig Maria =D
Så söt så!!

Funderar på att lägga mig strax. kom hem för en stund sen. Jag och Maria kollade på en film på 5:an, den var bra..
Jag käkade massa popcorn och drack Zingo och Maria käka kiwi och drack pepsi!! Gottegrisar!! *ömm*

Nej nu ska jag sova så jag orkar gå upp ur sängen i morgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

45kr för 1-3 år och 85 för 4-? år. Luncher, fika och kalas arangemang. Disco rum mm... Jätte kul.