Sök i bloggen

onsdag 26 november 2008

Tisdag - Gå och lägga mig strax.

Lilla Nova har just nu ätit så mycket att hon har ont i magen stackarn.
Ska snart gå och lägga oss i stora sköna sängen.
Var och handlande idag och sen åkte vi på BVC.
Nova har växt så jag höll på att sätta i halsen.
Vikt: 2870 g
Längd: 50 cm
Så nu blir det att ta fram dom andra kläderna :D
Kom på att jag inte har något hon kan ha på sig på julafton. Hampuz har ju sin fina skjorta, men Nova har ju inget, hittade en klänning på H&M som jag skulle vilja ha till henne, men den fanns inte i stl 50 utan minsta var stl 62.
Men hittar kanske något annat.
Köpte Magdroppar till Nova i dag på Apoteket, jävlar så dyrt det var då!!
En 10ml flaska för 179:- !!!!! Helt jävla sanslöst!
Hoppas att dom funkar då, annars blir jag lite sur.

Får se hur det går i morgon, vi ska ta en promenad till dagis. funderar på om vi ska ta pulkan med, men vet inte riktigt var vi ska göra av den när Hampuz är på dagis.
Ska försöka ta en promenad när vi lämnat honom, men får se om jag orkar, blir ju helt slut av att amma Nova.

Sitter och kollar lite på Discovery channel, det handlar om Ishotellet!! :D
Jag har ju bestämt mig att om jag ska gifta mig så ska det vara där!

Nej nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen :D

Inga kommentarer: