Sök i bloggen

onsdag 5 november 2008

Onsdag.

Har inte gjort så mycket alls idag.
Lämnade Hampuz på dagis och sen åkte jag hem och bara var.
La mig på soffan en stund och när jag vaknade var Maria här och satte på kaffe =D
Trevligt, trevligt =D

Hämtade Hampuz på dagis och sen åkte vi upp till huset i Öje och kollade värmen.
Åkte hem med solen i ögonen hela vägen, inte så himla skoj kanske..

Lekte lite med Hampuz nu efter maten, han hade en lapp affär, där han sålde Post-it lappar och jag skulle köpa av honom, sen tröttnade han och ville vara pirat! =D
Hjälpte honom att klä ut sig och sen skickade jag iväg honom till grannpojken.
Henke kom hem när vi satt och åt, han åt lite och sen åkte han till romarhedens motor och skulle fixa nått.
Får se då när han kommer hem, kanske bara ska mysa ikväll, poppa lite popcorn och kolla på tv.

Ska nog bara lägga mig på soffan nu och förbereda mig för imorgon.
Ska vara på MVC klockan 8.30. Barnmorskan trodde att jag haft så ont för att jag har städat och fixat fast jag inte skulle det.
Jag SKULLE ta det lugnt nu framöver. Men hur skoj är det då?

Nej nu så.. puss å kram

Inga kommentarer: