Sök i bloggen

tisdag 18 november 2008

En liten Nova kom till världen!


Ja. tänker inte dra hela förlossningsberättelsen, för det orkar jag inte just nu.
Men alltså i Onsdags natt gick ju vattnet, ca kl.1.. Maria kom hit och vi satt och räknade minuter och drack kaffe. Vid 3 ungefär så åkte vi in till BB i Mora.
Lilla jag hade så ont att jag först tog Lustgas, sen blev det en spruta Petedin (morfin) kombinerat med lustgas och tillslut så fick jag även epidural..
Hade det ganska så mysigt där en stund =D inne i min egna lilla värld.
Men vid 15.52 kom alltså våran lilla dotter Nova till världen!
Har haft en skön, men jobbig helg på BB, har velat hem, finns ju inget att göra där. hade ingenting att göra. Henke kom upp med min bok som jag hade mer än 3/4 kvar i, den läste jag ut på den kvällen.
Men kom iaf hem igår. Känns super bra iaf!!
Måste gå och mata stumpan nu, det spänner i tuttarna =D

Inga kommentarer: