Sök i bloggen

lördag 1 november 2008

lördag - garage och myskväll..


..igår kväll.
Det var ganska så mysigt, men öj så trött jag är hela tiden, jag och hampuz åkte hem ganska så tidigt, vi var nog lika trötta båda två.
Vi ska snart åka ner och köpa lite mjölk och grejor.

Min son är bara för söt!!! Den här bilden tog Henke på Hampuz igår!!
Så himla söt han är då!!!




Jag och Hampuz myste lite i garaget.
Trötta som få.
Ska hitta mig en liten anteckningsbok där jag ska skriva ner alla saker som Hampuz säger, hans tankar och liknande så ska han få den sen när han tar studenten eller nått.. =D

Skulle ha varigt skoj om mamma hade gjort samma sak när jag och Annica var små. =D
Nej nu ska jag åka ner på affärn så jag kan få mig lite kaffe i mig, annars blir morgonen inge rolig..

Inga kommentarer: