Sök i bloggen

tisdag 11 november 2008

Natt, jag borde sova.

Jo, så är det väl..
Borde sova nu så jag orkar upp med Hampuz imorgon, men vet inte riktigt, om jag lägger mig i sängen så blir jag väl pigg igen..

Var upp till Mora idag och gjorde UL för att kolla om det är på G eller inte.
Det var ingen fara, hon trodde att det skulle ta iaf någon vecka till, det syntes inte som om livmodern hade blivit påverkad av dom sammandragningarna som jag har haft.
Hon som gjorde UL skulle kolla könet på min begäran, men nej då, det fick hon inte.
Bebisen låg med rumpan inåt och benen i kors och så fort hon kom någelunda nära för att kanske kunna se så sparkade bebisen till, vill nog vara anonym.

Henke ska jobba innan och direkt efter jul, så vi får se hur det blir.
Jag Hampuz och bebisen ska iaf ner, får se om Henke får igång Lancern för då kan han komma ner efter oss och sen åka hem lite innan.
Blir lite lättare än att alla vi ska behöva stressa och att någon av oss ska behöva ta bussen upp/ner, som säkerligen inte ens går under jul-dagarna..

Sitter och kollar på Gordon Ramsay´s the F-word och jäklar så sugen jag blev på mat då..
Har lust att gå ut i köket och laga en massa mat!! men jag vet att om jag lagar något så kommer jag inte orka äta det ändå =D

Nej men öjjj, måste nog gå och sova snart.
Har iaf 23 dagar kvar nu om man räknar med att det är Tisdag!
Nu börjar det kännas att det är nära, bara spänningen tar kål på mig..
Känns som om jag har 100000 saker kvar att fixa med!
Men det har jag ju inte. LÄNGTAR!!

Nej nu måste jag gå och sova!!
Puss å kram
Natti natti

Inga kommentarer: