Sök i bloggen

tisdag 4 november 2008

Tisdag - vaken, men bara lite..

trött som få.
Gick och la mig vid halv 1 inatt och gick upp när Henke hade åkt vid 6 i morse på jobb.
Käkade lite frukost och gick och la mig igen. sov till 8 och gjorde då frukost till Hampuz.
Så skönt det är att vara ensam hemma, helt ensam. Henke kommer nog inte fören vid 5 ikväll.
Maria kommer nog och dricker lite kaffe snart, hon skulle på AF en sväng först.

Har haft ont inatt, men får hoppas att bebisen stannar inne iaf till v.37, annars blir det att åka till Falun och det är ju långt!

Jag och Hampuz bakade mördegskakor igår :)
Dom blev goda.
Åkte med några nybakade kakor till Maria för hon mådde inte så bra igår.
Sen blev det bara mys hemma.

Nej nu ska jag fixa lite, får se om jag uppdaterar ikväll eller nått..

Inga kommentarer: