Sök i bloggen

lördag 22 november 2008

Lördag- uppdatering

Har varigt upp till mamma idag.
Det var meningen att Hampuz skulle med och Henke skulle vara hemma och städa lite, men Hampuz ville vara kvar hemma med Anton och vara ute och åka pulka =D så det blev ensamma 2 timmar för Nova och mig uppe hos mamma.
Jag och Nova bara mös uppe i Öje. Nova låg en stund på soffan och sov så skönt på mammas mage =D jag satt i köket och pratade skit med Conny och drack en massa kaffe =D

Nu på kvällens ska Nova få sitt första bad här hemma =D
Tvätta lite och smörja in. Hoppas hon tycker det är roligare än hon gjorde på BB iaf! för där skrek hon som en tok.

Vill beställa kläder!! Men vet ju fortfarande inte vilken storlek jag kommer ha på byxor osv om några månader nu!
Får nöja mig med dom kläder jag har!
Ska iaf gå in på H&M och kolla lite kläder till lillanuttan!

Nej nu ska jag vara lite social med min karl och sen bada bebis..
Puss å kram

Inga kommentarer: