Sök i bloggen

tisdag 3 mars 2009

Tisdag - ont i necken och annat skoj..

Vaknade, har så ont i nacken så jag blir tokig..
Jaha, då har jag varigt i Sthlm nästan 1 vecka då. Skönt.
Har sovit hemma hos mamma i nacka hela tiden, inatt sov vi hos svärisarna, ska sova här i natt också. Åker hem i morgon.
Har gjort ganska så mycket, men ändå inget alls.
Mamma följde med ut hit till Tullinge i går och var med på lekslottet, hade super skoj.
Nova har blivit lite bättre, hon hostar fortfarande men inte alls som hon gjorde förut, har kokat koksalt och droppat i hennes näsa, tog bröstmjölk och droppade i näsan på henne igår kväll, det funkade ju super bra ju! Tack Katta för det tipset!!

Ska åka ut till Kungens kurva nu idag, men vet inte om jag orkar egentligen..
Ska lägga upp lite nya bilder här sen när jag kommer hem.
Skönt att komma hem igen ska det bli iaf!
Men gud så skönt att få ha kommit iväg och inte bara sitta hemma i lägenheten iaf.

nej nu ska jag försöka göra något, om jag inte bara lägger mig på soffan..

Inga kommentarer: