Sök i bloggen

onsdag 4 mars 2009

Onsdag - hemma i malung igen..


Men jag saknar ju faktiskt min mamma!!
Hade nog velat stanna hemma hos mamma ett tag till.
Har haft super trevligt nere i sthlm. Kollat i en massa affärer och ibland bara degat på soffan.
Men oj så roligt jag har haft det!

Var ut med mamma till Tullinge och åt middag hos svärisarna i söndags, det var trevligt och så fick vi träffa lilla Romario, nyfödd.. Det är Henkes syster dotters son :D
Kommer nog bli riktigt söt när han blir lite rundare.

Har varigt ut och hälsat på memlan också. Magen är kvar!
Drack lite kaffe och gosade lite. Dom hade fått hem en ny liten valp som var super söt, sprang runt och snubblade på sig själv..
Hoppas lilla bebisen kommer snart!

Annars har jag nog inte så mycket att berätta, Har gjort mycket, men inget som kanske är så intressant att berätta om :D
Eller jo!
Jag, Mamma, Svärmor och barnen var på Lekslottet i Tullinge och lekte. Jag och mamma hade super skoj :D
Vi lekte också!
Satte oss utanför klätterställningen och bara pratade och lekte med Hampuz, ett ögonblick senare så hade vi en hel hög med barn runt oss som ville leka, så dom jagade oss med hajar och skulle äta upp oss :D

Resan hem gick bra iaf!
Käkade lite på McDonalds, det var super fint därinne.
Det var inrett i mörkt trä, borden var vita (typ vit marmor liknande) och dom hade inga riktiga stolar utan puffiga pallar och några soffor som gick i rött, skit fint!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Tack så jätte mycket :)