Sök i bloggen

måndag 23 mars 2009

Måndag

Har varit ner på byn idag.
Pantat burkar och flaskor.
Apoteket och bokhandeln var vi in på.. Köpte ett spel till Hampuz, han ville ha en leksak men jag vägrar köpa en leksak för dom pengar jag fått, bättre med ett spel som vi alla har nytta av! :D
Sen åkte vi bort till Dala Ridå och kollade. Köpte mig nya muggar, behöver dom inte, men dom var så fina!
Fan jag och mina muggar, har fullt här hemma, men kaffet blir så mycket godare om muggen är fin :D
Åkte på OK och köpte en varsin korv, tog en sväng förbi borta hos Maria, men hon var inte hemma så vi åkte hem och spelade spelet istället.

I morgon bär det av till Mamma :D
Ska bli skoj! Får se om Hampuz kan följa med för han är super förkyld!
Han kanske kan stanna hemma med Henrik för han är också sjuk..

Lyckades bryta min ena nagel så det blödde ganska så mycket, svider som bara den just nu!
På måndag nästa vecka ska jag upp och rida hos Lene! :D Henrik är ledig då så han får ta båda barnen! :D
Längtar!

Nej nu ska jag fixa lite i köket, måste plocka ur diskmaskinen, och tvätta lite..

Inga kommentarer: