Sök i bloggen

lördag 14 mars 2009

Lördag.



Igår var jag på tapperware party hos Veronica, super skoj var det :D
Hade en jätte trevlig kväll, kom inte hem fören 22.40 :D
Vi satt och pratade om att vi skulle ha haft vin med oss så skulle vi ha suttit hela kvällen. men då hade jag nog behövt ha Nova med mig, eftersom Henke skulle upp och jobba så han sov tungt och så att han skulle slippa gå upp och ge henne ersättning :)
Beställde grejer igår på partyt, ska ringa mor min och se om hon kanske ska ha något...

Memlan fick sig en liten son igår :D
En Bobby blir det.
Han var stor så jag förstår att det tog tid.

Jag var och klippte mig igår, Mina är ju super duktig på att klippa :D
Blev jätte nöjd :D
Det är långt fram och super kort bak så jag bara kan ha i spray och puffa upp det så är det klart :D
Ska hoppa in i duschen strax så jag får tvätta det. har en massa saker spray och sånt i och har inte tvättat håret på ett par dagar :D

Inga kommentarer: