Sök i bloggen

söndag 22 mars 2009

Söndag


Har haft en ganska så jobbig dag idag, men det har varit kul också..
Hampuz har haft kompis här hela dagen, blev lite bråk när det skulle spelas LEGO indiana Jones, men det ordnade sig.
Nova har varit en liten skit idag, så fort jag har velat göra något så har hon skrikit.
Så jag satte igång dammsugaren och började städa vilket resulterade i att Nova somnade och lät mig vara en stund! :D

I morgon blir det ner på byn, ska lämna böcker på biblioteket, Gå på apoteket, panta 8 kassar med flaskor/burkar och så ska jag ta en sväng upp till Rackartyg och kolla om jag hittar rosa "lulllull" tyg så jag kan sy på nytt tyg på Novas åkpåse! :D
Och kanske sy nått annat skoj med?!

Söta bebis har hittat en favorit leksak nu!
En Clown som Hampuz hade när han var bebis!

Nej nu ska jag koka en kopp te och lägga mig i soffan, försöka bli lite trött! :D

Inga kommentarer: