Sök i bloggen

tisdag 31 mars 2009

måndag.


Igår var jag upp till Lene och red Garpur :D
Vi tog en lång tur, var ute ca 1 1/2 timme.
Galopperade ganska så mycket, gud vilken känsla att flyga fram.
Har så himla ont i röven idag! Stig byglarna var för långa så Lene ska försöka hitta håltången och göra nya hål så jag iaf kan ställa mig lite när jag rider,
för nu så gnussade det hela tiden så inte konstigt att jag har ont idag! :D

Var på föräldragruppen igår också. Hade en tyst minut för Ellinor!
Alla bebisar börjar bli så stora nu. Vi kom dit kl. 10 och åkte hem 12..
Synd att inte Felicia kom bara. Nova försökte prata med dom andra bebisarna, men ingen ville prata med henne :/

Funderar på om jag ska åka upp igen kanske på torsdag och rida igen, om det onda i röven är bättre :D
Både Garpur och jag var helt svettiga när vi kom tillbaka :D

Idag ska jag nog inte göra så mycket, funderar på att göra lite småkakor med Hampuz, men annars ska jag nog inte göra så mycket.
Ska kanske gå och hämta Hampuz på dagis idag, hade tänkt mig att vi skulle ha gått i morse, men jag försov mig ju..
Om det slutar blåsa så hemskt så kan jag och Nova ta vagnen till dagis, men annars så tänker jag nog ta bilen :D

Nej nu ska jag fixa lite..

Inga kommentarer: