Sök i bloggen

fredag 27 februari 2009

Hos mamma i Nacka.

Nu är jag här.
Åkte igår, tog typ 6 timmar, slösade bort 1 timme på McDonalds eftersom det var fullt med folk, 30minuter i kön bara.. blää.
Men resten av resan gick super bra..
Många tankar bara, satt hela vägen och funderade, känns inte riktigt sant allt som hänt!
Det dumma är ju att på Torsdag så ska jag på föräldragruppen, och det är ju HON som fixade så att vi skulle träffas mer, vi mammor och bestämde då att vi skulle ha en extra gång..
Känns bara tomt, Tänker på allt hon sa om framtiden och annat sist vi träffades..

Vet inte riktigt om jag ska orka göra något idag eller om vi bara ska gå och kolla lite, kanske åker ut till Tullinge till svärisarna och följer med och hälsar på nya bebisen.. Men vi får se, känns inte som jag orkar det just precis nu iaf!

Såren i nyllet har börjat torka nu iaf! :D
Ser inte alls lika hämsk ut som jag gjorde för några dagar sedan.
Börjar iaf se ut som folk :D

Nej, funderar på om jag ska ta och sätta på lite mer kaffe och sen ta hand om barnen kanske.. Eller iof, Nova sover med mamma i soffan och Hampuz är inne i sovrummet och kollar på film..
Äta frulle kanske?!

1 kommentar:

Anonym sa...

måste fråga vad de är som hänt?? hänger inte riktigt med... hälsa syster. kram