Sök i bloggen

söndag 8 mars 2009

Söndag - sovit hos mamma.


Var ju upp till mamma igår och käkade lunch och myste lite.
Kom på att vi ville sova där, så Henke åkte hem eftersom han skulle upp och jobba idag.
Hade en super mysig kväll.
Fick med mig en massa foto negativ hem som jag ska kolla igenom och skicka in för framkallning.
Alla mina baby bilder är ju borta så måste få fram nya :D
Permanentade mammas hår, det blev jätte bra!

Fick kaffe på sängen i morse, men somnade om så kaffet var kallt och Conny var så snäll så han kokade nytt kaffe till mig.
Nova var en liten envis tjej inatt, hon skulle fan inte sova heller.. Och Hampuz blev irriterad och gick ut och la sig på soffan. Vid 6, eller nått i morse satte jag på en film åt honom och somnade om med en lagom trött Nova.

Mamma och barnen fick vara med på kort :D
Nu väntar jag bara på att Memlan ska ploppa ut sin lilla bebis! :D
Ska på tupperware party på fredag, det ska bli super skoj, Det är Veronica som håller i det..

Nej nu ska jag fortsätta kolla på TV och dricka lite kaffe, sen blir det sängen, ska åka upp till Öje och hämta vagnen där i morgon.. Fick inte med oss den när mamma och conny körde hem oss idag.

Inga kommentarer: