Sök i bloggen

fredag 13 mars 2009

Fredag den 13 igen!


2 månader i rad! Helt otroligt!
Nu Har iaf Memlan åkt in på BB. :D
Hoppas det blir idag då! den 13 är faktiskt ett bra datum!
Både Hampuz och Nova är ju födda då :D

Ska nog åka till Mia och klippa mig idag!
Ska klippa mig super kort i nacken och låta ganska mycket av håret på sidorna vara kvar. :)
Har lite bilder så ska Mia och Maria få kolla lite vad jag kanske passar bäst i.
Ska på party utan barn ikväll.
Hampuz hade Anton här och dom hade en vild spring lek genom hela lägenheten!
Jag råkade lova att det blev fredagsmys här med popcorn och grejer och barnfilm på projektorn ikväll och att Anton gärna får komma :D
Henrik kom på att då är det han som får fixa det eftersom jag ska vara nere på byn kl. 18 :D
Hahaha då får henke ha en helkväll med barn :D

Nej nu ska jag gå och fixa mig lite och sen göra något!

Inga kommentarer: