Sök i bloggen

måndag 16 mars 2009

Måndag.


Mitt hår har sitt eget liv idag!
Ska upp till öje och hämta mina täckbyxor och kolla värmen.
Skulle ha gjort det igår, men henrik kom på att han skulle ta egen bil till jobbet igår.

Nova höjer upp huvudet ordentligt nu utan att bara kolla ner i kudden när hon ligger på magen! :D
Hon lär sig så fort så jag hinner inte med riktigt!
Och när man håller något framför henne nu så tar hon tag i det nästan helt medvetet! :D
Hon låg här och pratade som en tok igår, jollrade på som bara den!

Nu har jag iaf beställt tid för besiktning av Belenon!
Har varigt körförbud sedan den 3 mars :)
Men ska ju bara besikta med dragkroken!

Nova ligger och sover här bredvid mig och Hampuz leker på rummet!
Henrik ligger fortfarande och sover, han är ledig idag..
Får se då om jag får ta med mig bara barnen upp till öje eller om han följer med!
Ska nog dricka en kopp kaffe först, hoppar nog in i duschen sen när jag kommer hem igen tror jag!

Inga kommentarer: