Sök i bloggen

torsdag 2 april 2009

Torsdag.

Idag har jag varit duktig!
Dammsugit och torkat golv, vädrat ordentligt och tvättat.
I morgon blir det sista tvätten och torka av bärkar/skåp i köket och sen hela badrummet!
Solen ger än verkligen ny energi :D

Tog en super promenad med Maria idag. :D
Tog vagnarna och hämtade Hampuz vid 13.30, gick ner på byn för jag skulle in på Nordea och bråka lite med dom..
Sen träffade vi på Memlan och Bobby.
Tog en sväng in på Hemköp, sen blev det Hem till Mia och drack lite kaffe och bytte blöjor på barnen.
Barvagnsmaffian!! :D
Sen bar det av bort hemåt. Memlan följde med för hon skulle till Sara, blev så att jag, maria och barnen också gick in.
Drack lite mer kaffe och pratade, hepp hepp så var klockan 17.30 och vi fick börja gå hemåt.
Nova satt i Majas stol en stund och åt först på Memlans finger, men sen så började hon äta på bordet istället :D

Har haft en super bra dag. Solen är helt underbar :D Börjar bli vår nu!!
Ska försöka orka ta en promenad i morgon igen..
Ska till lilla bron så Hampuz får visa en skoter han och en kompis hittade när dom var dit med några på dagis.
"en trasig gammal skoter utan någon nyckel" :D

Nej nu ska jag passa på att lägga mig i badet medans Nova sover lite..

Inga kommentarer: