Sök i bloggen

måndag 23 februari 2009

måndag - inte alltid kul..


Jaha, då har jag fått läkartid idag och ska kolla om jag kan få lite medicin :)
Hoppas på det, trött på detta nu, vill se ut som en människa igen..
Förhoppningsvis så kan jag kamma över håret i ansiktet någelunda så såren inte syns :D
Ska iaf hoppa in i duschen snart.. Nova sover och Hampuz leker snällt på sitt rum, så jag får väl passa på.
Nova var ett Monster i morse!
Hampuz var redan vaken så det var ju inget, men Nova skrek och ville inte alls sova längre! Fan ligga inne i ett mörkt rum utan att kunna kolla på nått, skit trist!
Fick gå upp 7.30..

annars inget nytt.
Städat lite, tvättat, fixat... det vanliga!
Rensat ur garderoben iaf! Men det kanske jag har skrivit i tidigare inlägg.
nej nu ska jag hoppa in i duschen...

Inga kommentarer: