Sök i bloggen

fredag 6 februari 2009

Fredag - Pengar och gosiga barn.

Har en ganska så bra dag idag, inte så värst trött.
Funderar på att åka ner på byn och köpa ett babygym till Nova.
Hon fick ligga nakenfis inne på köksgolvet när jag fixade med diskmaskinen, hon hade lite tråkigt, så jag tänkte: "men jaaa, jag har ju pengar så jag kan åka och köpa ett babygym ju..."
Ska bara vänta så Nova får sova ifred en liten stund till.

Fick en lite chock när jag kollade kontot, hepp, hepp så har vi fått in en massa pengar. Försäkringskassan har ju fått för sig att dom räknat fel på bostadsbidraget 2007 så vi fick in lite därifrån och sen så har dom fått fingrarna ur och betalat ut det jag ska ha retruaktivt från mammaledigheten.

Ska åka upp till Mora på Måndag, gå på ÖoB och kolla lite, kanske gå in i någon mer butik.
Hampuz ska få gå på Lekslottet där iaf.
Funderar om jag ska orka åka ner på byn eller hur jag ska göra.
Det toksnöar ut.. Och jag vill ta balenon om jag ska åka, men däcken på den är ju super dåliga..
Så det blir väl att ta Berlingon iaf!

Nej jag ska iaf ta mig en kopp kaffe nu iaf!

Inga kommentarer: