Sök i bloggen

onsdag 25 februari 2009

Onsdag - badet kanske?

Hampuz har fått för sig att han och Henrik ska åka och bada idag på badhuset, får se hur det går då..
Hampuz kom och visade mig ett "sår" igår, såg att det var ju faktiskt en gammal blåsa som precis hade gått sänder, så jag har lyckats smitta honom!
Jag har då börjat läka i ansiktet nu iaf! Men jag ser fortfarande slagen ut!
Nova har då inte fått något än iaf! Men hon får ju medicin genom mig :D

Jag och Hampuz sitter och kolla på "så funkar det", både hans och mitt favorit program på Discovery..
Funderar på vad vi ska hitta på idag då?!
Vill ju inte åka hem till någon och smitta dom heller. Men får väl ringa och förvarna, funderar på om man ska åka hem till Lucas och Christin så Hampuz får leka lite..
Eller så tar vi en tripp hem till Sanna och Peter och lämnar av kläderna till Sanna.

Känner att jag vill åka ner till Sthlm..
Vill träffa Martinas lilla bebis :D
Henrik tycker att jag kan lika gärna snosa på Nova, men det är ju inte samma sak ju! :D
Pratade med Memlan igår, hoppas hon också får sin lilla skrutt snart!!
Memlan lovade att hon tar hand om mina öronmuffar iaf! Dom får mat och badar regelbundet :D

nej nu funderar jag på om man ska ta och hitta på något!
Kanske ta och fixidona lite?

Inga kommentarer: