Sök i bloggen

torsdag 5 februari 2009

Torsdag - Snöar lite


Just nu så snöar det lite.
Ganska fint faktiskt. Men det är ju lite jobbigt för en som väntar ihjäl sig efter sommaren.
Om det bara hade varigt varmt och sol så jag kunde lägga mig ute på gräsmattan med en kopp kaffe och en bra bok. Men icke, det är så mycket snö så jag skulle nog frysa lite tror jag :D

Nej, men fan, kom på att jag skulle ju ha åkt ner förbi hemköp och kollat om dom hade några banankartånger.. Behöver det för jag och Maria ska ju försöka rensa lite i förådet här idag.
Henke kommer inte hem fören sent idag och Hampuz är just nu på dagis.
Funderar på om jag ska börja plocka lite i förådet, men det är inte lika skoj att göra det själv.

Nova har börjat härma ansiktsuttryck och försöker dra sig upp när man håller henne i händerna. Hon kan också snurra och lägga sig på sidan nu. Lite läskigt, för inatt så vet jag inte hur många gånger jag har märkt att hon legat på magen med ansiktet neråt. får börja lägga en filt som en falukorv under benen och upp på sidorna. lite trist bara att hon inte ska få röra sig, men hellre det än att hon inte kan andas.

Funderar på att försöka ta mig in i köket och koka lite kaffe nu.
Men kanske uppdaterar lite senare.

Inga kommentarer: