Sök i bloggen

onsdag 18 februari 2009


Mjaha, såg att jag har ju fullt upp efter 13..
Ska på utvecklingssamtal 13.30, sen blir det att hämta Hampuz 14.00 och så har vi föräldragruppen 14.00 så det blir direkt från dagis ner på byn..
Skulle behöva åka på apoteket också. Får försöka hinna med det efter allt.

Funderar på om jag ska ta och äta lite frukost och sen vila en stund.
Ska inte göra så mycket annat idag.
Maria frågade om jag ville följa henne och Mia och gå ut med djuret, men får se när, hur och vart..
Känns som om jag har fullt upp :D
Skulle ju kanske ha tagit mig tid att åka och hälsa på Malin också, hon är ju uppe och ska ta körkortet.
Men får se om jag orkar, Malin är uppe 1 vecka till, så jag hinner träffa henne sen.

Nej nu ska jag fixa lite, så jag inte bara sitter och så hepp, hepp så är det dax att åka.

Inga kommentarer: