Sök i bloggen

söndag 15 februari 2009

Söndag - naglar, tårta och annat.


Igår hade vi trevligt.
Svärföräldrarna är ju här och vi fikade lite med tårta och annat.
Var sen på kvällen uppe hos Mia i fors och fixade mina naglar.
Det är konstigt att man känner sig så fin när man får på sig ett par fräscha och långa naglar :D
Nova låg bredvid mig på bordet hos Mia och pratade, och pratade, och snurrade runt på rygg och sparkade på lampan och hade ner saker och var helt vild :D

Syster Malin kommer till Malung idag.
Får se om vi kanske träffas på Tisdag eftersom jag, Maria och barnen åker till Mora i morgon.
Ska gå på lekkompaniet och kanske kolla runt lite på gågatan, får se hur vi orkar. ska nog ta både lilla och stora vagnen med :D
Om jag inte tar selen till Nova då..

Hampuz sprang runt och tog kort på allt här i går morse, han hade tagit 2 kort på sig själv :D
Jag tror att det kommer bli en duktig fotograf av Hampuz också en dag :D

Nova är jätte förkyld, hon har snor i näsan hela tiden, snorar, hostar och nyser.
Hon har legat högt med huvudet hela natten, men får ändå snor i halsen och i näsan så det låter som om hon kvävs...
Inte så himla skoj kanske.



1 kommentar:

Memlan sa...

blir nog som sin pappa den lilla herrn:D