Sök i bloggen

måndag 2 februari 2009

Måndag - fint väder.

Idag är det sol och klarblå himmel här i Malung.
Ska nog klä på barnen och åka ner på byn och gå en sväng därnere, om vi inte tar en sväng här hemma istället.
Hampuz håller på och leker " Inte nudda golv-städning"
Så han leker och städar samtidigt, ganska så smart grej som jag kom på.
Nova sover, så jag ska passa på att dammsuga lite strax.
har kollat med Boompe också om tatueringen med barnens namn som jag ska ha, runt 400 ska han ha för den.

Jag och Maria skulle ha tagit å rensat ur här i förådet i går, men hade så ont i huvudet så det blev inte av nått med det. får se om vi kanske ska ta det i morgon då när Hampuz är på dagis.
Nej nu måste jag börja dammsuga så vi kommer ut någon gång, måste väl ta och äta lite lunch också...

Puss å kram

Inga kommentarer: