Sök i bloggen

torsdag 19 februari 2009

Torsdag - lite av varje..

har inte gjort så mycket idag.
Efter att jag hämtat Hampuz på dagis så var vi ner på byn och köpte lim på bokhandeln och en tuggleksak till nova.
Var in på apoteket också och köpte nya magdroppar och en snorsug :D
Väl hemma igen kom jag på att jag skulle ha köpt bröd och lite grejer, men, men..
Maria var snäll nog och fixade det till mig nu på kvällen.
Jag har iaf, med hjälp av Maria vikt tvätten och fixat lite, har rensat ur min garderob också, ska skicka vidare upp till Mia så jossan kan kolla om det är något hon vill ha.

Nova har skrattat ordentligt idag för första gången :D

nej nu ska jag fortsätta kolla på tv och vänta på att Henke kommer hem.. sen gå och sova lite.. ska träffa Malin i morgon :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där första riktiga skrattet är livsomvälvande:-)