Sök i bloggen

lördag 6 september 2008

Lördag

Var ut på lite igår..
Var upp till GB och kollade lite när han och Skalman satte fast en stege på taket, Sonny var med och lekte med Hampuz, Lekfarbror Sonny!! =D
Sen blev det körande för mig, åkte ner och handlade lite och sen skulle jag hämta Bärzz och köra honom upp till GB igen. Sen blev det hem och åt lite med familjen.
Efter den delikata middagen så blev det direkt till Mimes Bowling, Henke och Hampuz Bowlade lite med Skalman, GB, Slarva, Sonny och Görgen, har säkert glömt någon som vanligt.. Minnet är inte som det brukar =D
Körde runt lite på byn efter att jag lämnat av lite folk vid Toms, sen blev det upp till Fors och hämta Martina och köra henne till Ramona.
Sen äntligen så blev det hem till sängen och lägga sig!!
Skönt som tusan, Hampuz var lagom slut, han somnade i bilen strax efter att vi varigt vid Toms.

Ska nog åka till Lukas och Christin en stund idag och kolla på valpen och dricka lite kaffe, sen blir det nog kanske kolla lite på Dala Ridå och sen lär jag ut med Helen och bilen en stund, eftersom hon nog köper den av oss. povköra lite =D

Nej nu ska jag torka håret och fixidona lite så vi kommer iväg snart, allt har ju inte öppet super länge idag.. Lördag i Malung!!!!

Inga kommentarer: