Sök i bloggen

söndag 28 september 2008

Söndag med sol och värme.

g
Ganska så fint väder idag.
Var upp Akut till Mora i går och drog ut en tand på Henke.
Lämnade av Hampuz hemma hos Sonny och så bar det av till Mora.
Skulle ha varigt kul om Hampuz var med så vi kunde ha gått i lite affärer, men kanske bäst att han inte följde med, Henke har ju sån tandläkarskräck och det ska inte smittas av på Hampuz!

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag!
Ska nog ta och vara ute iaf! Henke tänkte om han skulle ut och åka lite Fiddy idag, så Hampuz får åka med en liten sväng innan han åker ut i skogen.

Måste ju bara säga GRATTIS till Mikaela och Peter som gifte sig igår!! =D
Mikaela är min "stora-syster", mammas mans äldsta dotter.
Mamma ringde och väckte mig i morse, hon ville bara säga att bröllopet hade varigt jätte vackert.

Sov ända till 9.30 igår =D vilken tur man kan ha ibland. Henke tyckte att jag skulle få sova en stund extra för att jag satt uppe med honom och hans tandvärk till 2 på natten i fredags..

Nej nu ska jag börja fixidona lite.. måste få ordning i köket nu när jag för en gångs skull orkar! =D
Puss å kram

Inga kommentarer: