Sök i bloggen

lördag 20 september 2008

Lördag..

Igår kväll så hade jag, Henke och Hampuz en ganska så konstig kväll.
Skulle åka och byta Henkes data mot en Fiddy, det gick jätte bra förutom att vi åkt typ 20mil i onödan då vi åkte fel några gånger..
Bytte och båda parter var nöjda, men idag hörde dom av sig och sa att ljudkortet inte funkar, så vi ska ta oss en tripp dit i morgon och fixa det.

Känner mig helt konstig idag, känns inte som om nått blir bra även om jag försöker så gott jag kan..

Var ner på marknaden idag iaf, så Hampuz åkte en karusell, hoppade i hoppborgen och fick dra i ett snöre med vinst varje gång.. Han vann en gosedjurs fisk.
Hade det ganska så trevligt, åkte upp till Sanna sen och fick oss lite fika.
Ska fika hemma hos Madde i morgon innan vi åker iväg och fixar datan.

Nej nu ska jag sätta mig och fortsätta känna mig helt och hållet värdelös...

Inga kommentarer: