Sök i bloggen

tisdag 9 september 2008

Tisdag

Har varigt och lämnat Hampuz på dagis och sen blev det direkt upp till Öje och sätta på värmen i mammas hus.
I dag är det 86 dagar kvar till förlossningen. det känns bra, tiden går, men fortfarande känns det som om den går för sakta.
Hade en as mysko dröm i natt, kommer inte ihåg vad den handlade om, men kommer ihåg att den var väldigt konstig.

Ganska så skoj att det är fint väder och att jag har en ganska så bra dag idag, igår så låg jag i soffan hela dagen och sov eller bara kollade på TV.
Dagarna ser verkligen annorlunda ut, vet inte hur jag mår fören jag har vaknat på morgonen och gått upp ur sängen.

I morgon ska jag och Maria ta oss en Tjej-dag på "stan"
Fika lite och kolla på grejer, så som vi brukade göra förut =D Har inte blivit av på ett tag.

Pratade med svärmor nyss och hon var på Åhlens och hade hittat jackan!! =D
Så nu vet jag vad jag får i födelsedagspresent.. =D Kan detta bli en mycket bättre dag eller?!

Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen eller lägga mig i badet och bara vara en liten stund, sen måste vi ner och plocka ur bilen och fixa lite med den eftersom Helen ska ta den idag. så har vi inte någon bil tills på torsdag!!
Puss å kram

Inga kommentarer: