Sök i bloggen

torsdag 11 september 2008

23 idag =D


Känns inte så mycket annorlunda, men, men..
Har haft super halsbränna inatt, men tru att det finns "röd" mjölk, hjälper fruktansvärt mycket faktiskt! Ska försöka komma ner på byn och köpa mig tabletter mot det idag!
Mamma hade skickat paket så hoppas att jag får det idag :D
Svärföräldrarna trodde att dom skulle komma i morgon istället, dom måste fixidona lite med taket på huset innan dom kan åka.

Gick ner med Hampuz på dagis i morse, hade på mig bäckenbältet och tur var väl det, annars hade jag inte kommit hem kan jag säga..
Kändes som om jag hade ramlat och hade värdens ömmaste rygg och rumpa när jag gick hem!!

Det är ganska så mysko väder idag! Jätte mörka moln, mulet, men sol..
Ska in och väcka Henke nu strax, han var uppe till 5 inatt.. Snacka om att ha vänt på dygnet igen..

Inga kommentarer: