Sök i bloggen

tisdag 16 september 2008

"Snälla mamma sluta dricka"

Jag har just tagit mig i kragen och börjat läsa boken "snälla mamma sluta dricka" Av Britta Berggren Ericson.
Har inte kommit så lång och kommer säkert att lägga ifrån mig boken och försöka glömma den ett antal gånger, men nu har jag börjat på den iaf!

Igår hade jag och Henke en riktig myskväll =D
Jag tände massor av värmeljus när Henke stod i duschen och klädde mig lite fint (eller så fint det kan bli med en stor mage och kläder som inte alls sitter som dom ska längre)..
Hade faktiskt det riktigt jobbigt innan Henke kom hem från garaget och ställde sig i duschen.
Kände som om jag var en stor fet kossa, nådde ju knappt att raka benen ordentligt, grät och hade det inte alls så skoj, det blev ju inte bättre av att jag inte har några fina kläder som passar nu heller. Hur snyggt och sexigt är det med mammabyxor som går över magen och stora tröjor som är flera storlekar för stora??!!
Jaja, det funkade iaf! =D

Nej nu ska jag byta kanal, fixar inte att sitta och kolla på "våra bästa år" =S
Puss å kram

Inga kommentarer: