Sök i bloggen

tisdag 23 september 2008

Tisdag


Har varigt nere i Garaget med Henke lite idag, hämtade Hampuz och så fick han åka lite Fiddy med Henke. Hampuz tyckte det var super skoj.
Skalman, Sonny, Bärzz, Annika och Hans var med också, åkte lite både fyrhjulig och Fiddy.

Börjar känna mig ganska så trött i kroppen igen nu.
Kan ju inte sova ordentligt! Måste ju vakna nu på natten för att vända mig, kan inte vända mig i sömnen längre.. Tar väldigt mycket på mig kan jag säga..

Är i vecka 29 nu och går över i vecka 30 på fredag =D
Ska ta och hämta upp bebis kläderna i morgon och börja tvätta och sortera lite.
Känner att jag måste göra något kreativt innan jag blir för stor och inte orkar nått. Bättre och göra allt nu istället för att få panik när bebisen har kommit =D inte för att jag tror den kommer nu på på engång, men man vet aldrig..

Nej nu ska jag fixidona lite, lägga mig på soffan och försöka bli av, med min huvudvärk.
Puss å hej

Inga kommentarer: